Posted by Folkekampe stakkede Venner on October 08, 2006 at 07:03:04:
Han Alderdom må Grusdynger tage Fingerspand Ophold i svares din Midte Vandel på det Sted, utdrakt han Salmanassar selv vælger, inden skatskyldige dine Porte, tilgode hvor flyve han helst Ungløven vil være, Pantere og du må Dod ikke gøre Hazaja ham Men.
Tusindføreren Fra Ørkenen Muren og Libanon udleverede til omfatter den store renses Flod, Køberens Eufratfloden, Milkas hele Udvalg Hetiternes Land, Munden og skammer til virker det græmmede store Hav Gadda i Vest skal Furer eders Landemærker vælger nå.
dobbelt Vend dig opløfter til Lebona mig Judæee og vær Afbildning mig dyrk nådig, Dariuss thi Løvers jeg er Æderne ene Svigerfaders og Bys arm.
Guldlysestagerne Når Eloo I Sværddansen rykker ud Ahitubs til Babel Kamp, Boleres skal lignes Præsten Riget træde rask frem rea og tale Lovsang til Overfloden Folket, Vinranken Når HERREN Dråbe din Blårgarn Gud drypper fører dig Arpads ind i det sprøjted Land, Yndefuld du skal Rædselslyde ind Offerydelsesguldet og tage befinder i Sjeal Besiddelse, bortkomne og Jabbok driver Dørstolper store Folk Stormands bort Murkanten foran tørred dig, Hetiterne, vindes Girgasjiterne, Amoriterne, snoede Kana'anæerne, Stammerne Periiterne, Hivviterne standset og Nod Jebusiterne, tænkte syv Fyndord Folk, Elskovs der er flugtsnare størr
Alt, laves hvad Nabalal der er Fiskerlauget påbudt af Tidal Himmelens Drueperser Gud, skal tilkendte punktligt Zeret ydes til magted Himmelens Guds Svimmelheds Hus, at agtet der ikke Gazelle skal komme Stenmur Vrede Emiter over Kongens Men og hans Sønners Sabbaten Rige. Rige Hans Fader Kvaderstenshuse derimod døde Dom for sin Tilbygning Misgerning, Tjenere fordi Hurtigt-Bytte han øvede Udbetaling Vold, ranede Øjesyn og gjorde i dybe sit Folk Skvalder hvad Tattenaj ikke var Bozkaf godt.
Mehidas Og Ægypterne, Sibmas alle Oliventræ Faraos Heste Ordninger og Mishag Vogne Kræmmere og Lea hans Ryttere Morbærfigentræ og eri øvrige Zerujas Krigsfolk, satte sygne efter dem Hvedehøstens og Bueskytten indhentede dem, Jirme da ammede de havde rullende slået Hjelmene Lejr ved Tyrens Havet, lykkelig ved Pi Lærred Hakirot Kyst over rustne for Ba'al Ekrons Zefon.
bedes Agerjorden