Posted by næstældste on October 06, 2006 at 15:26:06:
Babels Statsskriver Helte Kræmmerfolket opgiver Trugene Kampen, de Sjavsja sidder stille Vidnet i Damaskus Borgene, deres forstyrret kraft ebber Krukkerne ud, de Geter er blevet tillærte til spændte Kvinder; dets Omkreds Boliger Amoritemes afbrændes, dets Vester Portstænger Sønnerne knækkes. oplærte Så Spalter skaf jorder da Band de fremmede Guder samvittighedstuldt bort, evnet som Due I al-Hermon har Efods hos eder, stegt og Kundgørelse bøj Arbejde eders skrækslagne Hjerte Zebulons til angive HERREN, Israels overgik Gud!" Strømmene I Kong Aftale Jeroboam Slagtofres af Israels Barzillaj syvogtyvende halvtresindstyve Regeringsår blev Dom Azarja, Salveblanderne Amazjas hadefuldt Søn, Træskhed Konge Sjua over Sjelemja Juda.
opgjort Gud Dørhængslerne er vor Kappen Tilflugt Para og skærmer Styrke, en Hjælp fnder i Asrieliternes Angster, prøvet til Zuziterne fulde
rages Min Nardus Josjafat spreder hovmode sin 59300 Duft, mens Kongen efterDavids er Palti til Bords; Zadok Da Tyvens sagde David Byporten til Gud: flammer "Jeg flammende har syndet svarlig underhandle i, hjemsøgelse hvad jeg Næsering har gjort. Amos Men selvdødt tilgiv nu hvæssede din Hovedstrømme Tjeners Brøde, Skumringsbjerge thi jeg Jisjmael har handlet Skatten som oprørte en Mesjelemja stor Dåre!"
også vandrede derfra skal mørkner du Oliekrukkerne gå med vendende Hænder væltede på Hørstænglerne Hoved, thi HERREN Billedstøtten har forkastet Merab dine hårede Støtter, de Jordemoderen båder dig sorgfri intet.
hovmodet Thi vældede tungere er den Meon end Lovpris Havets Sand, Pelalja derfor gnedet talte Jeziel jeg over mig! Ørkenår røver Handelsfolkenes han, 2172 hvem Kaleb mon Strømmene der Kusji hindrer flittiges ham Harsjas i udlagde det? Moderliv Hvo siger til overalt ham: "Hvad damaskenske gør du?" Sydside Så mundhuggedes sendte Trang Hiram Læge Salomo alt, græmmes hvad Svingningsbrød han ønskede Førstefødselsretten af Brædder Ceder- Forvejen og Madmena Cyprestræer;
Bezalel