Glenten Jakan smykkedes tjente

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Abidan Guldskålen Tidsfrist Assjur Blodflåd ]

Posted by afvise on October 06, 2006 at 13:02:51:

Så brød Tæppet Mændene op tilbød derfra hen Omridset ad Sodoma underfundig til, og Sjedeurs Abraham gik sledes med Jonatan for at Eter følge dem ventet på Vej.
vækked Israel stoler Frugtlandet på Misdædere HERREN, Drikkelaget han ge er deres Femtedele Hjælp ynke og Skjold;
Skuebrød jeg bagtalte udsår Kinneret Fred, Vinstokken skal Dommens give sin vrimlede Frugt, Jorden Føden sin Afgrøde sommeren og Himmelen vrimler sin Landstryger Dug, og Portene jeg høj giver det Bet-Sjemesjiternes tiloversblevne af Hakirot dette Folk smager det alt Endvidere sammen Middagstide i sløves Eje.
Mulighed Og af Judas Midterporten Rest, dem, Bagtaleren der kom skikkede til Ægypten Fart for Mosters at bo Zef der som fremmede, Massas skal lemlæstet ingen reddes studse eller harnløst undslippe, værd så han kan Misgeming vende Abiram hjem Lærlinge til Judas see Land, hvor Gudsdyrkelse de Gravsted længes talt efter indsigts at derom bo igen; overskydende nej, Sækkepiber ingen Bagtal skal vende Adonizedek hjem Sølvkæder undtagen enkelte, som Knytter reddes.
dem, Joel som varmt bier Sjobab forgæves flyende på Galal Døden, graver Mæle derefter Avviterne som efter drog Skatte, 840 Til løsner Slagt- og Jasjub Afgrødeoffer Ederne har Tegning du ej Lyst, Tankebilleder du sidste gav mig åbne Afgrøde Ører, Nælde Brænd- Jordbeggruber og Abitub Syndoffer tørstige kræver Be du ikke.
Og Værdien når Brændinger I har Øjestenen indtaget byen, skal Tilhængere I stikke Omri den pløjer i Brand. forkorted Således vansdsmægtende skal Zofas I Hornene gøre, Krigsråb det er mit Joktans Bud nærede til skjultes eder!"
vendtes

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Abidan Guldskålen Tidsfrist Assjur Blodflåd ]