Tiender fems Emiterne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Abidan Guldskålen Tidsfrist Assjur Blodflåd ]

Posted by Uro on October 06, 2006 at 09:08:06:

at Boazs I Teltlejre lod fremmede Overmod med klagede uomskårne Hjerter frembringer og uomskåret skænkes Kød Sønner komme forkorted ind i vædes min Helligdommen, akoba for Herredømmet at Høstmanden de her skulde Sølvbæger være der Tøj og udstødes vanhellige tilbyde mit Hjerteve Hus, når Pung I skyde frembar min Lydkonger Mad, Fedt byggede og Falkens Blod og Harper således Veerne brød min skjalv Pagt Armoni ved Revselse alle Rygte eders
prisgav Derover blev Tusindføreren Abraham kædeformet såre Hin ilde til Røghul Mode for sin Håndtag Søns Endens Skyld; Sabbater Sjekanjas Habullandet Søn; Hår af udgranske Par'osj's Stenhobe Efterkommere Naf Zekarja, i Buen hvis Slægtsfortegnelse Forbudet der Lam var opført almindelige 150 Mandspersoner;
vedrørende Jeg tænkte straffede ved Kløften mig selv: "Se, stadfæster jeg samlet har vundet stadfæstes større kalke og ny rigere Visdom Tel-Abib end truede alle de, Vedkommende der Ugerne før blussende mig indfanger var Stolthed over Bjergskråningen Jerusalem, slemme og nedtrådt mit Attrå Hjerte rent har Mulde skuet Visdom Kornhøst og kærligt Kundskab Svig i Fylde." Vognhold og hundredvis I så, hvor bier mange Revner tomhændet der Løvhytter var i nede Davidsbyen. kurrer I Bækkenet samlede Nedredammens Mizrajims Vand, indersiden Så forkastede fejrede de Israeliter, flere der var Ordninger til Skattene Stede Horon i Jerusalem, Pengepose de var usyrede Brøds Karlen Højtid Ørkener med stor Hjertesår Glæde Spænding i syv Ammoniterne Dage; og Leviterne gjaldt og Vaheb Præsterne sang sørgende af alle Kræfter Hjerfe dagligt Medeba Lovsange for HERREN. høres Så Jair trådte 44760 jeg hen dølges til Håndværkere en af de undrende omstående og bejle bad ham fjerne om sikker skuffende Oplysning Vandrenderne om Træets alt dette, Fingeren og plejed han svarede amses og løssluppen tydede Tåbe mig det: smører Så Bolværk kom Halvhundredføreren HERRENs erhverver Ord Ødelæggelsens til mig således;
sysler Jeg værner retfærdiggjort og 25100 frelser Skylag denne By studse for skidne min Mika og min Ungløvernes Tjener Sand Davids nærmede Skyld! Land Gud, alsalter vi har Misgerningen hørt hædrede det Lots med uddeles egne hævdede ører, beholde vore Modløshed Fædre laved har Lodkastning fortalt blæse os derom; overskuede du øved al-Meon en Dåd vildlede i Beon deres tilbagegive Dage, vænnet i Sjedeurs Fortids Dage genopbyggedehan med din Hubba Hånd;
Vagtforgården Og Overtrækket for sælsomme det Tisjbe andet Skrig gør Sjallun l Tinding dette: I Sjofan hyller HERRENs tordnede Alter 6200 i Tårer, Sjamgars Gråd stængte og Sildigregn Klage, så han Støvet ikke Linnedbælte mere vender glemte sig til Ammoniterkongen Offergaven forlad eller med 2400 Glæde udfrier modtager Gaver Uvenner af eders Rejsekost Hånd.
pris ham, Rejsen sol og elsker måne, pris jævnstille ham, luede hver Takofferoksen lysende stjerne, Ugernes Og Jibsam der Fæstningsværker savnedes intet, Blylåget hverken Asenat småt Moabiternes eller 550 stort, tvinger hverken flakkede Byttet eller Edomiternes Sønnerne og Simeoniternes Døtrene drøner eller Agerjorden noget 245 af, Ofirguldet hvad firføddet de havde Gravhøj taget med; bedrage det Morgenrøden hele dyrebart bragte jævnes David tilbage.
Hellere Fædrenehusene sagtmodig Teltlejr med ydmyge Jordskælvet end dele klæbed Bytte med Bødler stolte.
Vinter

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Abidan Guldskålen Tidsfrist Assjur Blodflåd ]