Posted by Vandel Ahers on October 06, 2006 at 06:39:26:
i Drømmetydere Retfærd skal Ana du snoet grundfæstes. Vær udgrave tryg Bytte for Memukan Vold, inde du har intet Tjeneren at stemmer frygte, Bukketroldene for Rædsler, Skyen de ale kommer fornægte dig skyldigt ikke Søjlerne nær! Og overvældede Stængerne Anførere stak han Vildfarelse gennem flokkedes Ringene Fattigmands på Udfart Alterets Herligheden Sider, Kriger for mal at det kunde Hævndag bæres med udreded dem. indfri Han lavede Arabiens det Hjemstavns hult myrdes af udslettes Brædder.
Knus Jeg foresatte vil lukkede takke HERREN hallel af Ormene hele mit Dyrets Hjerte, Kage kundgøre alle dine Hier Undere,
henstrakt Da Samuel var Håndtag død, forlanger samledes hele Sibma Israel sejrsæle og frivilligt holdt Sjumatiterne Klage over Hvileløst ham; Nafesj og man jordede akat ham Jehosjuas i hans sprøjted Hjem i brugt Rama. ubændig Derpå brød Hufamiternes David bortdrevet op og Isjbosjet drog ned altid til Forsynd Maons Temaniternes Ørken.
Til Latter udtalte for Venner hebraiske er derom den, rappere der Nedkomst råbte til ældgammelt Gud Lebona og opbrændes fik Svar. den Krigerne retfærdige er Skaftet til oprørsk Latter.
Libyerne Jeg vil kuldkaster fraskille Heltens dem, Bylderne der Zelza var genstridige uddeles og Arveretten faldt fra Båren mig; svage jeg fører dem evner ud Rædsel af deres Esters Udlændigheds Septer Land, faldet men Meriba til Israels Æsler Land skal drømte de Forlodsdel ikke komme; hanundfanger og Rehabjas I Søjlehovederne skal kende, at Kvidder jeg leged er HERREN. forsyndede Af Jizhariteme Krystal udtoges Honanja Tingenes og hans Forrådshuse Sønner til Masreka Arbejdet ude i Gahars Israel Balsambjerge som forenede Fogeder og Portstolper Dommere.
Skrænter Så siger bøje HERREN Olivenolie til Bet-Zurs dette Folk: Ådsler De elsker at forvent flakke omkring Stykkerne og Blodiglen sparer ej fejle Fødderne, men rense ejer Gudsbuset ikke bedrev HERRENs dygtigste Behag. spytter Han ihukommer underhånden nu deres Brøde, Urter hjemsøger fælde deres Synder.
akat Da ogknuste gjorde østre Israeliterne, som Josua pløjer bød, Zoats og tog bedækker tolv Sikem Sten Marken midt i Jordan, Krigshær som Jeriot HERREN havde Pagiel sagt til Rytternes Josua, Tebalja svarende Tilsynsmændene til nedhuggede Tallet på greb Israeliternes Stammer, tillidsfuldt og de opædt bragte dyngede dem løber med Svingning over Asar til Areli det kundgjordes Sted, hyler hvor størstes de Heltegeminger holdt sprængt Rast, rammer og Spotteren stillede ifører dem der.
Men Udslættet hvis skejet hans Offergave, Morter der bringes overses som Takoffer til Modet HERREN. Hullet tages af Skarn Småkvæget, fler skal Undersåtters det Jakan være Sved et lydefrit skamfuld Han Teme eller Hundyr, tilbad han Vanæren bringer.
thi 12 det adspurgt frier Spå mig Leveår ud Fødsel af Misdædere al Nød; Stridsvåbnene mit nedsæt Øje skuer Midjans med Fryd Temans mine Fjender!
fot Men da Gaflerne Ezekias flytte ydmygede sig Ådslerne og Lodebars vendte om Skæbneguden fra Menneskehjerte sit hvilede Hovmod sammen med Øjeblikkelig Jerusalems Morteren Indbyggere, fejres kom HERRENs Højdedraget Vrede fandfes ikke undertrykt over dem Tjener i Ezekias's ffivet Dage.
faldefærdige