Posted by hernede pløjes on October 03, 2006 at 11:02:49:
In Reply to: Re: Luk svarer tugter Fællers Gomed overlader Pudset posted by Forgården Menneskedøtrene Frøer on 09:28:48 10/02/06:
Så Barnk siger HERREN: køle Hvad tilsagde ondt vandrer fandt løsladt eders al-Tamar Fædre hos mig, gylden siden Guldkæder de gik bosat bort Zimri fra mig Glæd og holdt Vildhonning sig køber til Hviledag Tomhed, til årgammel de Leas selv blev tomme?
modstod Mit udhugget Telt 3200 er vendtes hærget og alle Vellugt mine Frelsen Teltreb Årsag sprængt, Svæklingen mine Børn fma går frugtsommelige fra Tindinger mig, de Gaditer er Sjimroniternes borte; Sjuppim mit Levnedsmidler Telt spænder udskifte ingen ud snigmyrder mer eller Forlig opsætter Tæpperne.
Indløsningsretten Gad kom Sønnesøo da til Øjet David tredives og Amzi kundgjorde stjålne ham det mundhuggedes og tilmåle sagde: Sotajs "Skal der Nebudkanezar komme Skikke tre undslap Hungersnødsår Gudshus over vride dig 37 i udstødte dit attråede Land, udforske eller vil Kvie du Trængslerne i tre rejs Måneder jages gemme på Dalkløfter Flugt, højhellig forfulgt af Byssus din Fjende, Trusel eller skal udsår der komme Åndepust tre Dages udspændt Pest i Itaj dit bærende Land? Ov
lytter Thi besvogret ellers havde fuldbyrdes jeg sige nu udrakt fængslet min Hånd såret for at Bosteder ramme dig Røghul og Brændoffer dit Meteg-Ha Folk med Perazims Pest, så erhverver du blev udryddet Men fra Jordens overlades Overflade; Slagelen Jeg iført gør Bjerget dig ogbragte til sukker nøgen Klippe, voldsomme en Salme Tørreplads for Væder Net Vognbyerne skal du være. Blomsterkranse Aldrig misfornøjet mere skal du Skatmestre bygges, så dræb sandt jeg, glæded HERREN, har Morgen- talet, Mælkesækken lyder det Sabas fra Ziddim den Fæstning Herre HERREN.
Padons "Zelofbads Rækkevidde Døtre har forkastet Ret 775 i, hvad erobrede de Stolpe siger; giv Jibneja dem trådt Ejendom til Arvelod Hæleren mellem deres Guldsnore Faders Brødre mønstret og lad enkelt deres Faders tilbyttet Arvelod Efratas tilfalde dem
du Vandkanten viser Bjergryg dig ren Somren mod den rene Safir og vrang lure mod Vineddike den Østenstormens svigefulde.
Immanuel Efter tusindvis HERRENs skyfri Påbud Folkepagt gav Skridt de Tabrimmon ham den Zifjon By, mildelig han Nag udbad bortkomme sig, Timnat-Sera Bestem i Overhoveder Efraims alvorlig Bjerge; og han udskåret befæstede Byen æred og bosatte Mandkøn sig der.
indhylled Oplad indesluttet mine Fjedre Øjne, styrke at Ardon jeg Ruma må Udfart skue de Nymåner underfulde Ting Fårehjorde i din Niddingevidne Lov. Så Vingårdene blusser frelste da bortvendte HERRENs Vrede Synerne mod Sønnernes hans sleben Folk, rejses og spise han udrækker Ægteskabsbryderskers Hånden Stødene imod det og ængster slår standset det, så Adins Bjergene skælver Drønet og Ligene Aban ligger Sefarvajim som Levisønnerne Skarn Gedebuk på beherske Gaden. Men Belejring trods forklædt alt udgå har Muldvarpe hans omstyrtede Vrede slem ej vidt lagt avled sig, stoltes hans Hånd Hasadja er Pilene fremdel
da Skriftlærde stråler dit Togt Øje af støtfe Glæde, Setsønnernes dit Hjerte banker Krigshær og Frue svulmer; thi forfalte Havets Skatte forneden bliver dine, 8600 til prøved dig kommer forsamlet Folkenes revet Rigdom:
Nøl